tisdag 13 juli 2010

Total vinnare, Total winner

All pictures are copyright by U6, you can buy them of U6.


Frågor till total vinnarna:
Hur känns det att vara total vinnare?
Hur ska jag fira detta?



Team U6
No1. Ludwig Halleröd
No2. Marcus Fåglum-Karlsson
No3. Oskar Svendsen
Svar på intervju:
1. Jätte kul.
2. Jag ska fira med mina lagkamrater dom har hjälpt mig hela veckan.

Pojkar 15-16
No1. Pontus Kastemyr
No2. Petter Theodorsen
No3. Marius Ylven Westgaard
Svar på intervju:
1. Det känns skit bra.
2. Jag ska äta något gott på vägen hem.

Damer
No1. Ellen van Loy
No2. Tina Nielsen
No3. Carolin Gustafsson
Svar på intervju:
1. Det är fint, sista loppet visste jag inte om jag vann, men glad är jag för det.
2. Ska fira med teamet en stund sen ska vi åka hem till Danmark ikväll.

Elit
No1. Tobias Ludvigsson
No2. Jesper Dahlström
No3. David McLean
Svar på intervju:
1. Jadu, skönt är det att vara vinnare, första gången jag är totalvinnare i år.
2. Ska fira med att åka till turkiet och tävla i EM, sen ska jag hem och ladda om.

Juniorer
No1. Espen Sörensen Gullingsrud
No2. Sondre Holst Enger
No3. Henrik Steen Haugen
Svar på intervju:
1. Fantastiskt, hakån hamna på sjukhus så det gjorde att jag hamnade ett steg upp.
2. Slappa i stan med vänner och äta lite, sen ska jag åka hem imorgon och börja träna på onsdag.

Flickor 15-16
No1. Christina Siggaard
No2. Cecilie Uttrup Ludwig
No3. Julie Lykke
Svar på intervju:
1. Verkligen bra!
2. Med teamet och bara ha det bra.

Pojkar 13-14
No1. Marius Skjolden
No2. Marco-Tapio Niemi
No3. Victor Köhler
Svar på intervju:
1. Det är fantastiskt.
2. Det vet jag inte.

Flickor 13-14
No1. Sofie Nelleman Kryger
No2. Nina Krebs Ovesen
No3. Lise Engberg
Svar på intervju:
1. Det är underbart, det är inte bara jag utan laget också.
2. Äta massa godis.

Pojkar 11-12
No1. Truls Aasland
No2. Rasmus Lund Pedersen
No3. Vincent Andersson
Svar på intervju:
1. Jättebra, har aldrig vunnit något sånt här stort förut så det är jätte roligt.
2. Jag ska sitta i en bil hela dagen.

Flickor 11-12
No1. Emma Norsgaard Jörgensen
No2. Susanne Andersen
No3. Ingvild Gåskjenn
Svar på intervju:
1. Väldigt skönt att vara vinnare, jag vann för året också.
2. Vi har en tradition om någon är vinnare i våran familj åker vi till en speciell resturang i Danmark som heter Bones.